hellasneverdies
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012
Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012
ΥΠ' ΟΨIΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
(αυτο συντελειται στην Ελλαδα τα τελευταια, 30 τουλαχιστον, χρονια κατω απο την μυτη μας!)
Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία ...
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».
Μίλαν Κούντερα (Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης)
ΕΦὈΣΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ !!!
ΕΦΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ -ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΙΓΜΗ
- ΕΜΕΙΣ ΠΑΥΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ , ΑΚΟΜΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ" ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΜΦΙΑΛΩΣΗΣ ή ΑΛΛΙΩΣ 3Ε. ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΩΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ Η ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞ' ΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ !!!
ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΕΞΗΣ: COCA COLA AMITA FANTA SPRITE NERO AYRA NESTEA FRULITE ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΤΣΑΚΙΡΗS ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟΣ ΚΑΦΕΣ ILLY SODA TUBORG ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΟΤΑ POWERADE ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ... ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΤΩΡΑ .....ΑΥΡΙΟ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ !!!! |
Tα "οφέλη" της coca-cola
Tα πρώτα 10 λεπτά :
10 κουταλιές ζάχαρης εισχωρούν στο σύστημά σας .
Είναι το 100% της προτεινόμενης ημερήσιας δόσης .
Ο λόγος που δεν κάνετε αμέσως εμετό από
την υπερβολική δόση ζάχαρης είναι το φωσφορικό
οξύ , που κόβει τη γεύση και σας επιτρέπει να
κρατήσετε το αναψυκτικό στο στομάχι σας .
20 λεπτά : Το
ζάχαρό σας προκαλεί μια έκρηξη ινσουλίνης .. Το
συκώτι σας ανταποκρίνεται σε αυτό , μετατρέποντας
όση ζάχαρη μπορεί σε λίπος ( και υπάρχει πολύ
ζάχαρη αυτή τη στιγμή ) .
40 λεπτά :
Η απορρόφηση
καφεΐνης έχει ολοκληρωθεί . Οι κόρες σας
διαστέλλονται , η πίεση του αίματος αυξάνεται και
το συκώτι συνεχίζει να ρίχνει ζάχαρη στο αίμα .
Οι δέκτες αδενοσίνης στον εγκέφαλό σας φράζουν
αποτρέποντας την υπνηλία .
45 λεπτά :
Το σώμα σας ανεβάζει την παραγωγή
ντοπαμίνης , ερεθίζοντας τα κέντρα ευχαρίστησης
στον εγκέφαλό σας . Είναι ο ίδιος τρόπος που
λειτουργεί και η ηρωίνη .
60 λεπτά :
Το φωσφορικό οξύ δεσμεύει το
ασβέστιο , το μαγνήσιο και τον ψευδάργυρο στο
έντερό σας , παρέχοντας μιας περαιτέρω ώθηση στο
μεταβολισμό . Αυτό γίνεται από τις υψηλές δόσεις
της ζάχαρης και των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών
που αυξάνουν επίσης τη νεφρική αποβολή του
ασβεστίου .
70 λεπτά :Οι διουρητικές ιδιότητες της καφεΐνης κάνουν
παιχνίδι ( σας κάνει να πρέπει να κατουρήσετε ) .
Τώρα βεβαιώνεται ότι θα εκκενώσετε το συνδεμένο
ασβέστιο , μαγνήσιο και ψευδάργυρο που
διαφορετικά θα πήγαινε στα κόκκαλά σας , καθώς
επίσης το νάτριο , τον ηλεκτρολύτη και το
νερό .....
80 λεπτά :
Δεδομένου ότι η αναστάτωση μέσα σας
πεθαίνει , αρχίσετε θ ' να έχετε στέρηση ζάχαρης .
Μπορεί να γίνετε οξύθυμοι ή και αργόστροφοι .
Έχετε επίσης τώρα , κυριολεκτικά , κατουρήσει όλο
το νερό που περιείχε η Coke , μαζί με τις
πολύτιμες θρεπτικές ουσίες που το σώμα σας θα
μπορούσε να έχει χρησιμοποιήσει για να
ενυδατώσει το σύστημά σας ή να χτίσει ισχυρά
κόκκαλα και δόντια .
Πως η Κόκα Κόλα και η Pepsi μας « ΒΟΗΘΟΥΝ »
Μπορείς
να καθαρίσεις μια τουλέτα : Καταβρέξτε
με ένα κουτάκι Coca -Cola την λεκάνη της
τουλέτας . 1 ώρα μετά θα λάμπει από καθαριότητα .
Το κιτρικό οξύ της Coke εξαφανίζει όλες τις
χρωστικές κιλήδες από τις
πορσελάνες .
Μπορείτε
να αφαιρέσετε την σκουριά από τον προφυλακτήρα
του αυτοκινήτου σας :
Τρίψτε τον προφυλακτήρα με ένα τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο ,
βουτηγμένο στην Coca- Cola .
Καθαρίστε
τους πόλους της μπαταρία του αυτοκίνητου από την
διάβρωση :
Ρίξτε πάνω ένα κουτάκι Coca -Cola
στους πόλους της μπαταρίας για να εξαφανίσετε
την διάβρωση .....
Η
σκουριά φεύγει με την πρώτη : Απλώστε ένα πανί
βουτηγμένο στην Coca -Cola στη σκουριά για λίγο
χρονικό διάστημα .
Μπορείτε
να αφαιρέσετε το γράσσο από τα ρούχα :
Ρίξτε ένα κουτάκι Coke
πάνω στον λεκε από γράσσο , μαζί με
απορρυπαντικό , και τρίψτε το κυκλικά . Η
Coca-Cola/Pepsi θα βoηθήσει να εξαφανιστεί ο
λεκές .
Μπορεί
επίσης να εξαφανίσει την θολούρα από το παρμπρίζ σας !
Αυτό το κατασκεύασμα το πίνουμε ! Φυσικά το χρησιμοποιούμε για να καθαρίζουμε και τους λεκέδες μας .
αυτό Και πληρώνουμε γι ' ! Σωστά ;
Πληροφοριακά :
Ο μέσος όρος pH των αναψυκτικών , π.χ. Οπτάνθρακα &
Pepsi είναι 3.4. Αυτή η ποσότητα οξύ είναι
αρκετά δυνατή να διαλύσει δόντια και κόκαλα ! Το
σώμα μας σταματάει να χτίζει τα κόκαλα περίπου !
στην ηλικία των 30. Μετά από αυτή την ηλικία
αρχίζει να διαλύει τα κόκαλα κάθε χρόνο μέσα από
τα ούρα μας , εξαρτώμενο όμως πάντα από την
οξύτητα του φαγητού που λαμβάνει . Το διαλυμένο
ασβέστιο καταλήγει από τις αρτηρίες , τα αιμοφόρα
αγγεία , το δέρμα , τους ιστούς και τα διάφορα
όργανα , στα νεφρά με αποτέλεσμα την δημιουργία
της πέτρας στα νεφρά .
Τα αναψυκτικά δεν
έχουν καθόλου φυσικά στοιχεία ( σε αντίθεση με
τις βιταμίνες και το φυσικό νερό ) . Έχουν
περισσότερη ζάχαρη , υψηλότερη οξύτητα και
χρωστικά . Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να πίνουν
ένα αναψυκτικό μετά από κάθε
γεύμα .
Φαντάζεστε ποιο είναι το αντίκτυπο ?
Το αντίκτυπο ;
Το σώμα μας έχει μία ενδεικτική τιμή 370 για την λειτουργία της
χώνευσης των ενζύμων . Η θερμοκρασία των αναψυκτικών είναι κατά πολύ μικρότερη από 37, μερικές φορές είναι πολύ κοντά στο 0. Αυτή η διαφορά θερμοκρασίας έχει σαν αποτέλεσμα να επηρεάζεται η διαδικασία των ενζύμων και να τονίσω δημιουργεί στο χωνευτικό μας σύστημα κι αυτό να χωνεύει λιγότερο φαγητό .. Στην πραγματικότητα το φαγητό ζυμώνεται . Το ζυμωμένο φαγητό προκαλεί δυσοσμία , αέρια , αποσύνθεση και δημιουργεί τοξικά , τα οποία απορροφούνται από τα έντερα , όπου κι έτσι περνάνε μέσα στο αίμα απ ' διοχετεύεται σε ολόκληρο το σώμα . Αυτή η εξάπλωση των τοξικών βοηθάει στην δημιουργία διαφόρων αρρωστιών .
Μερικά παραδείγματα :
Πριν μερικούς μήνες , έγινε ένας διαγωνισμός στο
πανεπιστήμιο Delhi « Ποιος θα πιεί ! την
περισσότερη Coke ; " Ο νικητής ήπιε 8 μπουκάλια
και πέθανε επί τόπου από την υπερβολική
δόση « μελανικής διοξύνης » στο αίμα του και μη
επαρκής οξυγονώσεως . Από τότε , ο πρύτανης
απαγόρεψε τα αναψυκτικά από την καντίνα του
πανεπιστημίου .
Κάποιος έβαλε ένα σπασμένο δόντι σε ένα μπουκάλι Pepsi όπου μετά από 10 ημέρες αυτό διαλύθηκε ! Τα δόντια και τα κόκαλα είναι τα μόνο ανθρώπινα όργανα που μένουν άθικτα αρκετό καιρό μετά από τον θάνατο μας .
Φανταστείτε τι μπορεί να κάνει αυτό το αναψυκτικό στα ευαίσθητα έντερα σας και στο εσωτερικό του στομάχου σας που καταλήγει !
Θερμή παράκληση προς όλους :
Στείλτε αυτό το
μήνυμα σε όλους τους φίλους σας έτσι ώστε να
αυξήσουμε την ενημέρωση για το ! τι είναι τελικά
τα αναψυκτικά !
ΜΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ - ΓΙΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ
----- Γνωρίζετε την αξία της..."Ελλάδας;;;Πάρτε βαθιά ανάσα και διαβάστε!!!
1.
Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η
Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού
εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου
(περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως
ανοιχτά της Λιβύης. Θέλεις ΔΥO ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας
από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου
(Λάρνακα).
Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.
2. Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
3. Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία.
4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία.
5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε είδος πλοίου .
4. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία.
5. Έχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν κάθε είδος πλοίου .
6. Έχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϊ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
7.
Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά πλοία είμαστε
έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια
τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες -5οι στον κόσμο.
8. Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
9.
Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε
υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι
παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη
(2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και
σε αλουμίνα.
10. Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε
και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ.
11. Έχουμε νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το
3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως. Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην
Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ. Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη ,
τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης. Η αξία του πετρελαίου
και του αερίου μας είναι - κρατηθείτε - 10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ
!όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το ΥΣΓΣ.
Αυτή τη χώρα πάνε να ξεπουλήσουν για 340 δις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


